What’s new in BLE projects? What is happening in BLE´s field of interest? Talks, debates, research, proposals, activities …
Take a look and you will find out!
11TH INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL SCIENCES AND DEVELOPMENT
This virtual conference is aimed at academics and professionals, researchers and trainers, educators and students, managers, administrators and directors from all fields of Education Sciences and Developmental Psychology. Specially focused on those working in the [...]
XVI Congreso Internacional de Educación e Innovación “Interconectando culturas y contextos educativos”, modalidad virtual, junio 2023
El Congreso Internacional de Educación e Innovación es una iniciativa del Grupo de Investigación Análisis de la Realidad Educativa, AREA, de la Universidad de Granada, su XVI edición se celebrará en modalidad virtual, teniendo como [...]
V Congreso ISCAR Ibérica 2023 «Personas, redes y sociedades en transición. Repensando discursos, prácticas y metodologías” en Cáceres 7, 8 y 9 de junio
El “V Congreso ISCAR Ibérica 2023: Personas, redes y sociedades en transición. Repensando discursos, prácticas y metodologías”, organizado conjuntamente por la Universidad de Extremadura (UEx) y la Universitat de Barcelona (UB), se celebrará los próximos [...]
Call of papers “Constructions of the Self in Education: Positioning and Agency of Learners and Teachers“ Revista Infancia y Aprendizaje
Submit a Manuscript to the Journal for the Study of Education and Development / Infancia y Aprendizaje for a Special Issue on “Constructions of the Self in Education: Positioning and Agency of Learners and Teachers [...]
1° Congreso Iberoamericano sobre Enseñanza, Aprendizaje e Identidad Dialógica, 27 – 29 junio 2023 | Puebla, México
27 – 29 junio 2023 | Puebla, México El diálogo está en el centro de nuestra vida pública, pero también de nuestra vida interior. Cuando enseñamos, aprendemos, decidimos, o pensamos: dialogamos. El diálogo también [...]
Hoy ha sido publicado el artículo Students’ interests for personalized learning: an analysis guide
El trabajo de Solari, Vizquerra, y Engel Students’ interests for personalized learning: an analysis guide ha sido publicado en el European Journal of Psychology of Education The lack of alignment between, on the one hand, [...]