What’s new in BLE projects? What is happening in BLE´s field of interest? Talks, debates, research, proposals, activities …
Take a look and you will find out!
Jornada “Ideem, co-creem i desenvolupem experiències de personalització de l’aprenentatge des d’una visió comunitària” de la FMRPC
La Federació de Moviments de Renovació Pedagógica de Catalunya - FMRPC organitza la jornada "Ideem, co-creem i desenvolupem experiències de personalització de l’aprenentatge des d’una visió comunitària" Data i hora: 20 d’octubre de 2018 de 9:00h [...]
Grao publica el dosier “La personalización del aprendizaje” coordinado por el Dr. Coll
Coll, C. (Coord.) (2018). La personalización del aprendizaje. Barcelona: Editorial Graó. EDITORIAL La personalización del aprendizaje escolar, una exigencia de la nueva ecología del aprendizaje Coll i Salvador, César BLOQUE 1 Las colaboraciones del primer bloque son artículos de [...]
Xerrada del Dr. César Coll a “Moments per parlar de l’Escola” de l’Escola Riera de Ribes
En el marc de les activitats per a famílies anomenades "Moments per parlar de l'escola" de l'Escola Riera de Ribes, el Dr. César Coll farà una xerrada amb el títol "La personalització de l'aprenentatge" Data: dimarts [...]
V Congreso de Educación – Enseñanza constructivista, personalizando el aprendizaje
El 1 de junio se llevará a cabo en Santiago, Chile, el V Congreso de Educación – Enseñanza constructivista, personalizando el aprendizaje encuentro internacional organizado por Seminarium Certificación. La instancia, dirigida a docentes, directivos y comunidad educativa, busca [...]
La Diputació de Barcelona ha publicat l’Observatori de l’educació local
L’Anuari 2017 de l’Observatori de l’educació local inclou un conjunt d’articles que donen una visió de l’estat actual i l’evolució de l’educació des de la perspectiva del món local. Amb la mirada posada en alguns [...]
I Encuentro sobre Personalización del aprendizaje y procesos de innovación educativa
El objetivo principal de este encuentro es proporcionar un espacio en el que los profesores y profesoras de los centros participantes en la investigación “Aprender con Sentido: Estrategias, instrumentos y prácticas de personalización del aprendizaje [...]