What’s new in BLE projects? What is happening in BLE´s field of interest? Talks, debates, research, proposals, activities …
Take a look and you will find out!
Debat “Com construir una ciutadania crítica i compromesa des de l’educació?”
La Fundació Jaume Bofill organitza el debat "Com construir una ciutadania crítica i compromesa des de l’educació?" amb Jaume Funes i Marina Garcés. Data: 24/01/19 Hora: de 18h a 20h Lloc: Institut Quatre Cantons (Barcelona) Descripció L’actualitat [...]
L’INS Quatre Cantons als Premis “Ètica i Ciència” 2018
Dijous 21 de desembre es va fer lliurament dels premis Ètica i Ciència 2018, que organitza la Fundació Víctor Grífols i Lucas. La Fundació convoca tres premis per a centres d’ensenyament amb l’objectiu de proporcionar reconeixement [...]
Conferencia “La personalización del aprendizaje escolar, una exigencia de la nueva ecología del aprendizaje” en IDEICE 2019
En el 9º Congreso Internacional del Instituto Dominicano de Evaluación e Investigación de la Calidad Educativa - IDEICE 2018, cuyo lema es "Desarrollo Curricular y Prácticas Innovadoras". El Dr. César Coll impartirá una conferencia titulada "La [...]
9º Congreso Internacional IDEICE
El Instituto Dominicano de Evaluación e Investigación de la Calidad Educativa celebrará su 9no Congreso Internacional IDEICE 2018, que este año tiene como lema: “Desarrollo Curricular y Prácticas Innovadoras”. El cónclave se realizará del 3 [...]
Conferència “Com podem començar a personalitzar l’aprenentatge al centre educatiu?” al CRP del Segrià
El CRP del Servei Educatiu del Segrià organitza la conferència "Com podem començar a personalitzar l’aprenentatge al centre educatiu?" a càrrec del Dr. César Coll. Data: 28 de novembre 2018 Lloc: Cafè Teatre de l’Escorxador Amb [...]
II Encuentro sobre Personalización del aprendizaje y procesos de innovación educativa
El II encuentro sobre personalización del aprendizaje y procesos de innovación educativa aspira a proporcionar continuidad al intercambio de experiencias y conocimientos entre el profesorado de los centros educativos participantes en el proyecto “Aprender [...]