¿Qué novedades hay en los proyectos BLE? ¿Qué está sucediendo en el ámbito de interés de BLE? Conferencias, debates, investigaciones, propuestas, actividades …
¡Echa un vistazo y lo descubrirás!
Debat «Com construir una ciutadania crítica i compromesa des de l’educació?»
La Fundació Jaume Bofill organitza el debat "Com construir una ciutadania crítica i compromesa des de l’educació?" amb Jaume Funes i Marina Garcés. Data: 24/01/19 Hora: de 18h a 20h Lloc: Institut Quatre Cantons (Barcelona) Descripció L’actualitat [...]
L’INS Quatre Cantons als Premis «Ètica i Ciència» 2018
Dijous 21 de desembre es va fer lliurament dels premis Ètica i Ciència 2018, que organitza la Fundació Víctor Grífols i Lucas. La Fundació convoca tres premis per a centres d’ensenyament amb l’objectiu de proporcionar reconeixement [...]
Conferencia «La personalización del aprendizaje escolar, una exigencia de la nueva ecología del aprendizaje» en IDEICE 2019
En el 9º Congreso Internacional del Instituto Dominicano de Evaluación e Investigación de la Calidad Educativa - IDEICE 2018, cuyo lema es "Desarrollo Curricular y Prácticas Innovadoras". El Dr. César Coll impartirá una conferencia titulada "La [...]
Lliurament del «Premi Jove de Còmic de Sant Martí»
Divendres 30 de novembre cinc alumnes de 4t d’ESO de l'INS Quatre Cantons que cursen el BRC de creació literària de còmic van participar en l’acte de lliurament del Premi Jove de Còmic de Sant [...]
Conferència «Com podem començar a personalitzar l’aprenentatge al centre educatiu?» al CRP del Segrià
El CRP del Servei Educatiu del Segrià organitza la conferència "Com podem començar a personalitzar l’aprenentatge al centre educatiu?" a càrrec del Dr. César Coll. Data: 28 de novembre 2018 Lloc: Cafè Teatre de l’Escorxador Amb [...]
II Encuentro sobre Personalización del aprendizaje y procesos de innovación educativa
El II encuentro sobre personalización del aprendizaje y procesos de innovación educativa aspira a proporcionar continuidad al intercambio de experiencias y conocimientos entre el profesorado de los centros educativos participantes en el proyecto “Aprender [...]