Divendres 30 de novembre cinc alumnes de 4t d’ESO de l‘INS Quatre Cantons que cursen el BRC de creació literària de còmic van participar en l’acte de lliurament del Premi Jove de Còmic de Sant Martí per a la prevenció i l’eradicació de la violència masclista. Tot el grup de BRC havia estat treballant amb l’entitat Trama unes vinyetes sobre aquesta temàtica i aquesta representació dels alumnes les va anar a presentar a l’acte de lliurament dels premis, que es feia alCasal de Joves de Can Ricart.

Els cinc alumnes esmentats van llegir un text que explicava qui eren i com havien treballat a classe la realització de les vinyetes. Els organitzadors dels premis van estar molt agraïts als alumnes participants i per a ells va ser una experiència enriquidora.