Alumnes de 4rt d’ESO de l’INS Cal Gravat de Manresa han participat en activitats d’aprenentatge fora del centre adreçades a conèixer els artistes i les obres que formen part de l’exposició “Artistes i paisatges manresans”, que es farà al Convent de les Caputxines a partir del 14 de juny. Pel professor de Cal Gravat i comissari de l’exposició, Ovidi Cobacho, l’objectiu és poder vincular els alumnes a la ciutat de Manresa i la seva història .  La directora del centre, Elisa Altimiras, ressalta la importància d’aprendre fora de la escola i no només a dintre de l’escola. Pel alumnes de 4rt d’ESO participar en aquestes activitats és una oportunitat per veure una obra, poder explicar-la i sobretot poder explicar que sentiments els provoca.