L’institut SINS Cardener i dos centres més de Catalunya han estat reconeguts per bones pràctiques sobre orientació a l’alumnat a la secció de tendències de La Vanguardia. El dia 20 de març de 2019 s’ha publicat una notícia en la qual es destaca el treball que realitzen 3 centres pel que fa a l’orientació professional. La notícia planteja que en l’àmbit regional, l’orientació professional suposa un desafiament pendent per a moltes institucions. Són molts els estudiants que no se senten prou preparats i tenen dificultats per a escollir un èmfasi i, posteriorment, una carrera. L’artícle fa referencia als itineraris que es tracen en l’elecció de plans d’acció i la recerca d’uns objectius en l’elaboració d’un pla de treball.

Llegeix l’article