¿Qué novedades hay en los recursos BLE?
¡Echa un vistazo y lo descubrirás!
Implementation of technology-supported personalized learning—its impact on instructional quality
Schmid, R., Pauli, Ch., Stebler, R., Reusser, K., & Petko, D. (2022). Implementation of technology-supported personalized learning—its impact on instructional qualit. The Journal of Educational Research, 115:3, 187-198, DOI: 10.1080/00220671.2022.2089086 Digital technology especially raised [...]
LEARNING ML – PLATAFORMA D’APRENENTATGE AUTOMÀTIC
Learning ML posa a l’abast de tota la comunitat docent una eina per la pràctica del pensament computacional de programari que treballa IA, fet que permet debatre des d’una mirada crítica i esperançadora l’ús de [...]
Els algorismes a examen: Per què la IA a l’educació?
Hernando Calvo, A., Municio Zúñiga, A., Vázquez Gutiérrez, A., Gardó Huerta, H., i Martínez Romero, H. (desembre 2022, 1ª edició). Els algorismes a examen: Per què la IA a l’educació? Fundació Jaume Bofill. Els [...]
Les claus de Portugal per reduir l’abandonament escolar prematur. Què podem aprendre?
Santos, S. (3 maig, 2023). Conferència “Les claus de Portugal per reduir l'abandonament escolar prematur. Què podem aprendre?” Plataforma zero abandonament. La Dra. Sofia Santos, assessora experta del Gabinet del Ministre d’Educació de Portugal en [...]
Exploring opportunities, complexities, and tensions when invoking students’ everyday experiences as resources in educational activities
Abstract: This paper aims to critically explore the opportunities, complexities, and tensions of invoking students' everyday experiences as resources in educational activities. We analyze data from teacher interviews, instructional work in classrooms, and parent–teacher conferences [...]
Construir el conocimiento en la era digital: retos y reflexiones
Este trabajo identifica cinco grandes ámbitos de desarrollo en torno a los cuales se articulan algunos de los retos más importantes que enfrentan los modelos emergentes de construcción y creación de conocimiento en contextos digitales: [...]