Quines novetats hi ha en els projectes BLE? Què està succeint en l’àmbit d’interès de BLE? Conferències, debats, recerques, propostes, activitats…
Fes un cop d’ull i ho descobriràs!
Jornada Anual “L’Educació avança en clau 360” de les Comarques Gironines
El proper 6 d’abril es realitzarà la Jornada “L’Educació avança en clau 360”, l’objectiu és fer un balanç de la feina feta durant l’últim any a les comarques de Girona, parlar sobre els objectius del 2018 [...]
Jornades “El paper de les cartografies en les experiències i històries d’aprenentatge”
El grup de recerca Subjectivitats, Visualitats i Entorns Educatius Contemporanis (ESBRINA) organitza les Jornades “El paper de les cartografies en les experiències i històries d’aprenentatge”. Data: 29 i 30 de març de 2019 Lloc: Fundació Antoni Tàpies (C/Aragó, [...]
VIII Congreso Internacional de Educación y Aprendizaje – GKA Edu 2019
Durante los días 19-21 de Junio del presente año se llevará a cabo el VIII Congreso Internacional de Educación y Aprendizaje, organizado por Global Academic Knowledge, en la Ciudad de Oporto, Portugal. En esta edición [...]
Formación sobre personalización del aprendizaje en el Colegio San José
La Dra. Mariana Solari imparte la primera sesión de una formación sobre “La personalización del Aprendizaje Escolar” al Claustro del colegio San José (Villafranca de los Barros). Esta formación es parte del proceso de reflexión [...]
L’INS Quatre Cantons és finalista del “Premi Ensenyament Cercle d’Economia 2019”
El Cercle d’Economia ha seleccionat el projecte presentat per l’Institut Quatre Cantons com a finalista del Premi Ensenyament Fundació Cercle d’Economia 2019 juntament amb el de 3 escoles més. El Jurat ha expressat la seva satisfacció per l’alt nivell dels [...]
Conferencia “Los contextos de actividad en la Era Digital”
El Dr. Alfredo Jornet de la Universidad de Oslo impartirá la conferencia titulada: “Los contextos de actividad en la Era Digital. Desarrollos teóricos y metodológicos en el estudio de las ecologías del aprendizaje” Fecha: martes 26 [...]