//L’INS Quatre Cantons és finalista del “Premi Ensenyament Cercle d’Economia 2019”

El Cercle d’Economia ha seleccionat el projecte presentat per l’Institut Quatre Cantons com a finalista del  Premi Ensenyament Fundació Cercle d’Economia 2019  juntament amb el de 3 escoles més.

El Jurat ha expressat la seva satisfacció per l’alt nivell dels projectes presentats enguany i en especial hadestacat la seva gran qualitats.

Els centres premiats es donaran a conèixer durantl’Acte de Lliurament del Premi Ensenyament, que tindrà lloc el proper dilluns 6 de maig a les 19 horesa l’Auditori de CaixaForum (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, Barcelona)

Podeu obtenir més informació sobre el Premi aquí.

2019-03-11T13:02:55+00:00marzo 8th, 2019|Tags: , , |