Aprenentatge i educació escolar en el segle XXI: la connexió entre experiències d’aprenentatge dins i fora de l’escola
Conferència inaugural “Recerca i desenvolupament de l’aprenentatge connectat” (pdf)
Kristiina Kumpulainen
University of Helsinki, Finlandia
Proyecto Bridging Learning Experiences – BLE Presentació de resultats (pdf)
César Coll
Universitat de Barcelona, España
Taula Rodonda “La nova ecologia de l’aprenentatge. Desafiaments i oportunitats”
Moderador:
César Coll, Universitat de Barcelona
Ponents:
Kristiina Kumpulainen, University of Helsinki
Fernando Hernández, Universitat de Barcelona
Albert Sangrà, Universitat Oberta de Catalunya
Simposio I “L’aprenentatge de la ciència i la tecnologia en l’era digital”
Moderador:
Moisès Esteban-Guitart, Universitat de Girona
Ponents:
William Penuel, University of Colorado
Mario Barajas, Universitat de Barcelona
Montserrat Pedreira, Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya
Simposio II “Bastir ponts entre les experiències d’aprenentatge de dins i fora de l’escola”
Moderadora:
Anna Engel, Universitat de Barcelona
Ponents:
Antii Rajala, University of Helsinki
Ramon Grau, Institut Quatre Cantons de Barcelona
Nichole Pinkard, DePaul University
Conferència de clausura “El disseny i la construcció d’infraestructures de suport per a l’aprenentatge equitatiu de la Ciència, la Tecnologia, l’Enginyeria i les Matemàtiques (STEM) en tots els contextos” (pdf)
William Penuel
University of Colorado, EEUU
Aprenentatge, educació escolar i construcció d’identitats
Tecnologies digitals i trajectòries individuals d’aprenentatge
L’aprenentatge de la ciència i la tecnologia en l’era digital
César Coll, coordinador Grup de Recerca sobre Interacció i Influència Educativa – GRINTIE. Universitat de Barcelona.
Moisés Esteban, coordinador Grup Cultura i Educació. Universitat de Girona
Manuel de la Mata. Laboratorio de Actividad Humana –LAH. Universidad de Sevilla.
Fernando Hernández. Grupo Esbrina – Subjectivitats, visualitats i entorns educatius contemporanis. Universitat de Barcelona.
Elena Martín. Grupo de estudios sobre el Aprendizaje y el cambio educativo. Universidad Autónoma de Madrid.
Juan Daniel Ramírez. Grupo de Estudios sobre Cultura y Cognición. Universidad Pablo de Olavide.
José Luis Rodríguez Illera. Grup de Recerca Ensenyament i Aprenentatge Virtual –GREAV. Universitat de Barcelona.
Albert Sangrà. EDUL@B, Grupo de Recerca en Educació i TIC. eLearn Center / Universitat Oberta de Catalunya.
Ignasi Vila. Grup Cultura i Educació. Universitat de Girona.
Anna Engel, coordinadora. Universitat de Barcelona.
César Coll. Universitat de Barcelona.
Moisès Esteban-Guitart. Universitat de Girona.
Mariana Largo. Universitat de Barcelona.
Laura Lázaro. Universitat de Girona.
Mariona Llopart. Universitat de Girona.
Antonio Membrive. Universitat de Barcelona.
Iris Merino. Universitat de Barcelona.
Judith Oller. Universitat de Barcelona.
M. José Rochera. Universitat de Barcelona.
Carina Siqués. Universitat de Girona.
Agència de gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). Departament d’Economia i Coneixement. Generalitat de Catalunya.
RecerCaixa, programa impulsat por Obra Social “la Caixa” i la Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP)
Secretaría de Estado de Investigación, Desarrollo e Innovación. Ministerio de Economía y Competividad (MINECO).
Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia.
Universitat de Girona. Facultat d’Educació i Psicologia.
Grup de Recerca sobre Interacció i Influència Educativa –GRINTIE
Coordinador: César Coll. Universidad de Barcelona.
Grupo de Recerca Cultura i Educació
Coordinadores: Ignasi Vila y Moisès Esteban. Universidad de Girona.
BLE –Bridging Learning Experiences
Auditorio Meier del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA)
Plaça dels Àngels, 1 · 08001 Barcelona
L’auditori Meier compta amb una entrada independent situada en la plaça Joan Corominas
Dijous 17 de novembre de 2016
Divendres 18 de novembre de 2016