Home2023-03-12T12:03:55+01:00

PROPÒSIT

BLE sorgeix amb el propòsit de convertir-se en un lloc de trobada, d’intercanvi d’informació i de reflexió conjunta per als investigadors, els professionals de l’educació i, més en general, per a totes les persones interessades a estudiar i comprendre els processos.

L’acrònim BLE –de l’anglès Bridging Learning Experiences– fa referència a una de les característiques més destacades i amb majors implicacions educatives de la nova ecologia de l’aprenentatge.

El acrónimo BLE –del inglés Bridging Learning Experiences– hace referencia a una de las características más sobresalientes y con mayores implicaciones educativas de la nueva ecología del aprendizaje.

OBJECTIUS

Impulsar l’estudi dels processos d’aprenentatge en el marc de la nova ecologia de l’aprenentatge i contribuir a la seva explicació i comprensió, proporcionant una informació actualitzada dels enfocaments teòrics i metodològics més prometedors i dels resultats més destacats de la recerca sobre el tema.

Impulsar la recerca i la reflexió sobre els processos de construcció de la Identitat d’Aprenent i sobre com les persones ens construïm com a aprenents.

Identificar, analitzar i debatre sobre els reptes educatius que planteja la nova ecologia de l’aprenentatge i les transformacions que han d’escometre els sistemes educatius per a contribuir a la formació dels aprenents competents que requereix la societat actual.

Discutir el paper de les pràctiques de personalització de l’aprenentatge com a estratègies per a incrementar el sentit de l’aprenentatge escolar en el marc de la nova ecologia de l’aprenentatge, i contribuir a la seva explicació i comprensió, proporcionant una informació actualitzada dels enfocaments teòrics i metodològics més prometedors i dels resultats més destacats de la recerca sobre el tema.

Proposar línies d’actuació prioritàries per a avançar en la direcció d’una major personalització de l’aprenentatge escolar referides als centres educatius i al professorat, a la comunitat educativa en general, i a les administracions educatives i els responsables de les polítiques educatives.

PROJECTES ACTUALS

PROJECTES FINALITZATS

DIFUSIÓ

Preloader
  • Escola Anglesola

    María José Rochera y Marta Minguela se han reunido con el director de l’Escola Anglesola, Toni Otero, para organizar el plan de seguimiento.

  • Institut Quatre Cantons

    Los alumnos y las alumnas del BRCS Dissenyem en 3D edificis del Poblenou han iniciado el proyecto final eligiendo el edificio emblemático sobre el que trabajaran las próximas semanas.

  • Institut Cardener

    Iniciamos con Anna Ginesta la observación de las reuniones de coordinación del equipo docente del Institut Cardener.

  • Institut Quatre Cantons

    Esta semana hemos registrado diversas reuniones de coordinación docente: las reuniones de nivel, las coordinaciones de los proyectos TG de primer ciclo de la ESO y BRCS de segundo ciclo, y el claustro que ha reunido a todos los y las docentes del centro.

Go to Top