/, Uncategorized @ca/III Trobada Educació de persones adultes. L’EPA, motor de canvi en els sistemes educatius

La “III Trobada Educació de persones adultes. L’EPA, motor de canvi en els sistemes educatius” va tenir com a objectiu reflexionar, conèixer i vivenciar experiències d’èxit que diferents CFA’s estan duent a terme gràcies al treball en xarxa amb el territori. Es van desenvolupar conceptes com “escola a temps complet”, tècniques com “APS”, mirades de “360 graus”, etc. per fer visible que l’EPA fa anys que treballa amb aquests enfocaments i per dur a terme projectes que ajudin a contextualitzar i personalitzar aprenentatges, individuals i col·lectius, tot facilitant el canvi i transformació de la comunitat.

• Lloc de realització: Edifici Rectorat de la UAB – Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
  • Data: 6 de març de 2020
  • Preu: 15 €, esmorzar inclòs

Més informacio: III Trobada Educació de persones adultes. L’EPA, motor de canvi en els sistemes educatius – Institut de Ciències de l’Educació