La “III Trobada Educació de persones adultes. L’EPA, motor de canvi en els sistemes educatius” va tenir com a objectiu reflexionar, conèixer i vivenciar experiències d’èxit que diferents CFA’s estan duent a terme gràcies al treball en xarxa amb el territori. Es van desenvolupar conceptes com “escola a temps complet”, tècniques com “APS”, mirades de “360 graus”, etc. per fer visible que l’EPA fa anys que treballa amb aquests enfocaments i per dur a terme projectes que ajudin a contextualitzar i personalitzar aprenentatges, individuals i col·lectius, tot facilitant el canvi i transformació de la comunitat.

• Lloc de realització: Edifici Rectorat de la UAB – Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
  • Data: 6 de març de 2020
  • Preu: 15 €, esmorzar inclòs

Més informacio: III Trobada Educació de persones adultes. L’EPA, motor de canvi en els sistemes educatius – Institut de Ciències de l’Educació