En el context de la Jornada Anual d’Educació 360, es va dur a terme el diáleg “Itinenraris personalizats que connecten escola i comunitat”. A l’acte van participar el Dr. César Coll, catedràtic de Psicologia Evolutiva i de l´Educacio de la Universitat de Barcelona; Susana Gallardo, cap d´estudis de l´Escola Riera de Ribes; i Ramón Grau, ex-director de l´Institut Quatre Cantons del Poblenou. Va estar moderat per Moisès Esteban, professor de la Universitat de Girona.

L´objectiu de la sessió va ser donar eines a docents i directors de centres educatius per generar itineraris personalizats en què els infants connecten els aprenentatges tant de l´escola com fora de la mateixa. A més, van parlar de tres qüestions clau sobre la personalització de l’aprenentatge: Què, per què i com implementar i fomentar el sentit i valor personal a l´escola.