Per què ha de servir l’escola, avui? Aquesta pregunta va propiciar una revolució educativa a través del programa Escola Nova 21. La nova escola segueix els tres anys d’aventura del programa alhora que els seus impulsors, els professionals del món educatiu i els alumnes darrere d’ aquest canvi ens expliquen el perquè de la necessitat de transformar el sistema educatiu de tot un país

“LA NOVA ESCOLA” (2020), una producció de Nanouk Films en coproducció amb Televisió de Catalunya, amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, en “Sense ficció” .

Sense ficció” és un programa dirigit i presentat per Montse Armengou que té com a principal objectiu emetre documentals de producció pròpia i d’altres que es fan arreu del món. El programa busca donar veu a les persones que normalment no en tenen i treure a la llum els conflictes, les polèmiques i les històries que se’ns han volgut ocultar. En el programa també s’emeten pel·lícules documentals que pel seu valor artístic o per les seves revelacions han causat polèmica o admiració en l’àmbit internacional.

Per veure la pel·lícula fes clic al següent enllaç