Archivos mensuales: febrero 2020

Publicació del llibre “Aprenentatge amb sentit i valor personal: Estratègies, recursos i experiències de personalització educativa”

2020-02-04T11:04:54+01:00febrero 4th, 2020|Etiquetas: , , , , , |

Recentment l'Editorial graó ha publicat el llibre “Aprenentatge amb sentit i valor personal: Estratègies, recursos i experiències de personalització educativa”, escrit per César Coll i Salvador, Moisès Esteban-Guitart i Edgar Iglesias Vidal. El text té com a objectiu identificar, descriure i il·lustrar un conjunt de recursos, estratègies i experiències de personalització educativa dirigits a promoure i reforçar en l'alumnat el sentit i el valor personal dels seus aprenentatges escolars. Sorgit en el marc de l'Aliança Educació 360 promoguda per la Fundació Jaume Bofill, la Diputació de Barcelona i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya, té com a destinataris [...]

Formació «Teacher Track YoMo 2020»

2020-01-31T11:36:43+01:00febrero 3rd, 2020|Etiquetas: , , , , , |

El Departament d’Educació i el YoMo organitzen el programa d’activitats Teacher Track adreçat a docents i a l’alumnat de màster i de grau de Ciències de l'Educació. El programa presenta conferències i xerrades des d’una perspectiva global i també una sèrie de tallers pràctics sobre les últimes innovacions tecnològiques: des de Scrtatch fins a la impressió en 3D. Dies: dimarts 25, dimecres 26 i dijous 27 de febrer de 2020 Hora: de 15h a 20h Lloc: Farga de l’Hospitalet. Per a docents locals, la participació a YoMo i al Teacher Track és una activitat reconeguda i inclosa en el Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació. El programa d’activitats el podeu [...]

All learning is personal

2020-01-31T15:18:18+01:00febrero 3rd, 2020|Etiquetas: , , , , |

The Institute for Personalized Learning, division of Cooperative Educational Service Agency #1 presents in this section the core components of their learning model. This one stipulates learning activity is autonomous, initiated and controlled by the learner. For all learners can get this level and become a key contributor to their learning, connections, interactions or context must be identified. To achieve this, educators have to know thoughtfully what motivates the learner and what are their interests about. These 3 core components are: • Learner profiles (Demographic data, academic status, learning-related skill set, potential learning drivers). • Customized learning paths (Develop personal learning [...]

Ir a Arriba