La formació inicial del professorat en un sistema educatiu orientat a la personalització de l’aprenentatge

//La formació inicial del professorat en un sistema educatiu orientat a la personalització de l’aprenentatge

En este recurso se presenta un capítulo de un anuario, donde se tratan las competencias docentes que se requieren para una adecuada personalización del aprendizaje.

 

Referencia:

Mauri, T. & Tort, A. (2020). La formació inicial del professorat en un sistema educatiu orientat a la personalització de l’aprenentatge. Anuari 2020 L’estat de l’educació a Catalunya, 9, 570-576. Fundació Jaume Bofill, Barcelona. 

 

Resumen:

En aquest capítol de l’Anuari 2020: L’estat de l’educació a Catalunya, escrit per Teresa Mauri i Antoni Tort, s’identifiquen les competències nuclears que els professors i professores han d’adquirir per poder personalitzar l’aprenentatge del seu futur alumnat, i alhora per reforçar, millorar i gestionar el seu propi procés d’aprenentatge durant el període formació inicial i posteriorment com a professionals de la docència. El capítol conclou amb propostes relacionades amb el currículum de la formació inicial dels docents i adreçades als actors implicats en el disseny, planificació i realització d’aquesta formació.

 

El presente capítulo se encuentra disponible en: https://fundaciobofill.cat/publicacions/professorat