En el marco de un conjunto de seminarios sobre la Personalización del Aprendizaje en la región de Cataluña, el siguiente recurso audiovisual
consiste en una conferencia de la Dra. Judith Oller sobre el trabajo con y a partir de los intereses del alumnado. A continuación se presenta una descripción más detallada de la conferencia:

El Laboratori de Transformació Educativa del Departament d'Educació, impulsa una sèrie d’activitats formatives i de recerca adreçades a tots els centres del Laboratori, als centres de les Xarxes Territorials de Transformació Educativa i, per extensió, a qualsevol centre del sistema educatiu de Catalunya. En el marc d’aquestes accions formatives s’organitzen seminaris temàtics d’aprofundiment amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i interessos dels centres per avançar en el seu procés de canvi i millora contínua. En el marc dels seminaris sobre Personalització de l’Aprenentatge Escolar, es presenta una sessió formativa impartida per la Dra. Judith Oller destinada a profunditzar sobre el treball amb i a partir dels interessos de l’alumnat a l’aula. S’inclou un vídeo de la xerrada i els materials adjunts a la presentació: una proposta d’activitat reflexiva pels centres, i lel power point utilitzat en el seminari.

Más información: https://projectes.xtec.cat/transformacioenxarxa/seminaris-tematics-daprofundiment/seminaris-tematics-daprofundiment-2021-2022/st21-22-1a/