El programa Escola Nova 21 es va instal·lar el 2016, impulsat i finançat per UNESCO Catalunya, la fundació Jaume Bofill, la Diputació de Barcelona, la Universitat Oberta de Catalunya i la fundació LaCaixa. Aquest projecte tenia data de caducitat des que es va donar la puntada de peu inicial, però durant els tres anys planificats ha intentat complir el seu objectiu: ser un motor de canvi educatiu que provoqués una renovació pedagògica.

En aquest breu article periodístic anomenat “Què ens deixa Escola Nova 21?” i publicat a El diari de l’educació, César Coll aborda amb el seu particular punt de vista quines són les lliçons més important que ens deixa aquest projecte, que va finalitzar formalment al començament de desembre de 2019. César Coll és Catedràtic de Psicologia Evolutiva i de l’Educació i director de Grup de Recerca en Interacció i Influència Educativa (GRINTIE) de la Universitat de Barcelona.

Llegeix l’article